Uluslararası düşünce kuruluşu DQ Enstitüsü, son üç yılda 30 ülkede 145.426 çocuk ve ergeni araştırdıktan sonra dünyanın ilk küresel Çocuklar […]
Uluslararası düşünce kuruluşu DQ Enstitüsü, son üç yılda 30 ülkede 145.426 çocuk ve ergeni araştırdıktan sonra dünyanın ilk küresel Çocuklar […]
Milyonlarca öğrenci, koronavirüsün yayılmasını engellemek amacıyla belirsiz süreyle kapatılan okullarının eğitim ve günlük hayatlarında yarattığı ani ve büyük değişikliklerle baş […]
Tek bir engel vardı. Hiçbirinin teknesi yoktu. Bu yüzden, sevmedikleri bir balıkçı olan Taniela Uhila’dan bir tane “ödünç almaya” karar […]
İnsanların bencil yaratıklar olduğu fikri, asırlar boyunca batı kültürüne yavaş yavaş işlenmiştir. İnsanlığa dair bu alaycı düşünce filmlere, romanlara, tarih […]
Salgın devam ediyor ve çocuklar genellikle hala evdeler. Yaz aktiviteleri ya iptal edildi ya da planlar sallantıda, dolayısıyla çoğu çocuk […]
Julie Hatch Fairley’nin annesi 1998 yılında hayatını kaybettiğinde, Teksas’ta yaşayan Fairley oldukça zor zamanlar geçirdi. “Kendimi boşlukta hissediyordum, çünkü ruhumdaki […]
Öğretmenler kaygılı öğrencilerin okul hayatlarındaki değişikliklerle başa çıkabilmeleri için neler yapabilir? İşte, oyun terapisti Roisin Robinson’ın önerdiği dört etkinlik… Çocukların […]
1995’te Oklahoma City’de meydana gelen bombalı saldırının ardından, çevredeki bir anaokulunun öğrencileri “ölü taklidi” yapmaya başladı. Oyuncak bloklardan yaptıkları kuleleri […]
Sınıf ortamı, öğrencilerin, çoğu hayat becerisini ilk defa deneyimlediği yerdir. Bu nedenle de öğretmenler, öğrencilerin birbirleriyle iş birliği yapacağı, sorumluluklarını paylaşacağı, sorun çözeceği ve çatışmaları kontrol edeceği fırsatlar yaratmaya çalışmalılar ve işbirliğine dayalı öğrenmenin bir çok yararı vardır.
Bir sınıf ortamında üç farklı türde hedef yapısı bulunur. Bunlar, öğrencilerin bir amaç ya da ödül için birbirlerine karşı çalışmalar […]