Münazara, öğrencilerin çeşitli konularda bilgi birikimlerini, hitabet ve iletişim kabiliyetlerini, hızlı düşünme ve karar alma yeteneklerini yarıştırdığı bir İkna Oyunu. […]
Münazara, öğrencilerin çeşitli konularda bilgi birikimlerini, hitabet ve iletişim kabiliyetlerini, hızlı düşünme ve karar alma yeteneklerini yarıştırdığı bir İkna Oyunu. […]
“Ergenlik; başlangıcı biyolojik, bitişi ise kültürel olarak belirlenen bir gelişim dönemidir.” M.Ö. 350’de Yunan filozof Aristoteles o günkü gençliğin durumuna […]
Yıllar önce, genç bir devlet okulu öğretmeni olan Angela Duckworth, öğrencilerini motive etmek ve kendi potansiyellerini fark etmelerini sağlamak konusunda […]
Wisconsin Üniversitesi araştırmacılarından profesör Geoffrey Borman’ın gerçekleştirdiği yeni bir araştırmaya göre düşük maliyetli bir uygulama, gelişim yıllarında öğrenciler için büyük […]
Ergen beyni muazzam ve sürekli gelişen bir organ. Ve içinde olan biten çok fazla şey var: Sosyal farkındalık, risk alma, […]
Çoğu öğrenci ortaokul çağına geldiğinde, aileleri ve öğretmenleri onlara sesli bir şekilde kitap okumayı da bırakmış oluyor. Ancak yeni bir […]
Okullarda “yeni normalin” dünya genelinde nasıl göründüğünü anlamak için bügüne dek çok sayıda habere yer verdik. Danimarka Nisan ayından itibaren […]
Anaokulu kurucuları ve yöneticilerine yönelik olarak Zoom platformu üzerinden gerçekleştirilecek “Pandemi Döneminde Anaokulu İşletmeciliği” başlıklı webinarda; Bora Alçı ile “Eğitim […]
Araştırma bulguları açık: Anaokulunda akademik eğitimin uzun vadeli bir faydası bulunmuyor. Aksine uzun vadeli zararlara yol açabiliyor. Zenginle yoksul arasındaki […]
Erika Christakis, Yale Üniversitesi Çocuk Çalışmaları Merkezi’nde görev yapmış bir akademisyen ve The Importance of Being Little: What Young Children […]