Waterloo Üniversitesi araştırmacıları, öğrenilen yeni bilgiyi korumanın ve akılda tutmanın bir yöntemi olarak çizim yapmanın – bu alanda çok becerikli […]
Waterloo Üniversitesi araştırmacıları, öğrenilen yeni bilgiyi korumanın ve akılda tutmanın bir yöntemi olarak çizim yapmanın – bu alanda çok becerikli […]
Bloom’un geliştirdiği önemli bir öğrenme modeli olan tam öğrenme (mastery learning), bireysel ayrılıklara uygun olarak yapılan öğretim sayesinde öğrencilerin yüzde […]
Yakın zamana kadar, kağıt kalemle yazı yazmak günlük yaşamın bir parçasıydı. İnsanlar arkadaşlarıyla, sevdikleriyle ve iş arkadaşlarıyla kendi el yazıları […]
Teknoloji günlük hayatımızın vazgeçilmez bir parçası ve öğrencilerin öğrenmesini de destekleyebilen bir unsur. Ancak teknolojinin sınırları olmalı: İlkokuldaki el yazısı […]
Aramızdan internet öncesi zamanları hatırlayanlar için Google’ı araştırma yapma amacıyla kullanmak, bir anda en sevdiğimiz kütüphanenin sıcacık ortamından kalkıp internetin […]
Albert Einstein çocukken, sadece birkaç kişi (tabii varsa) bilime yapacağı katkıyı hayal edebilirdi. Dil gelişimi yaşıtlarına göre yavaştı. Kız kardeşi […]
Solaklığın nedenleri halen bilimsel bir sır olmaya devam ederken, sinirbilimciler bu ilginç olayı anlamak için çalışmalarına devam ediyorlar. İşte solaklık […]
Fide Okulları öğrencileri “Practise with Natives” projesi kapsamında haftada iki kez, İngiltere’deki eğitimcilerle çevrim içi olarak bir araya geliyor. Türkiye’de […]
Sol beyin baskın ya da sağ beyin baskın olmak ne demek? Bilim insanları, beynin iki yarım küresine ve bunların bedenin […]
Proje kapsamında 4-5-6. sınıf öğrencileri, İngiltere’deki dil okullarında görev alan native öğretmenlerle, haftada 2 kez, okul saatlerinin dışında ek çalışma […]